Aanmeldingsformulier

Aanmeldingsformulier voor vrijwilligerstaken SV Buren.

Let op alleen de 10 getallen typen geen streepjes!

Bent u zelf een spelend lid bij SV Buren?

Vul hier de voor en achternaam in voor het spelend lid waarvan u vrijwilligerswerk gaat uitvoeren.

Maak hier een keuze of u al vrijwilleger bent of wanneer u zichzelf wilt opgeven voor vrijwilligerswerk.

Het kan mogelijk zijn dat een bepaalde vacature nog niet aanwezig is en hier vanuit leden wel behoefte voor kan zijn. Je kan jezelf opgeven voor een bestaande vacature maar ook aangeven wanneer je andere mogelijkheden ziet of wilt uitvoeren.

Hierbij geef je een voorkeur aan voor een vrijwilligertaak. Je kan jezelf via de planning ook opgeven op een gewenste datum voor een vrijwilligertaak. Mocht je dit niet doen is de club in de mogelijkheid om vanuit de voorkeur invulling te geven aan je vrijwilligertaak.

Je bent instaat om persoonlijk jezelf in te plannen via onze website www.svburen.nl. Mocht je dit niet doen is de club bevoegd om u in te plannen op een gekozen datum. Welke voorkeuren heeft u betreffende dagen?

* = verplicht